Release 26. september 2014.
Her finder du 1 x event deck fra Khans of Tarkir!
Deckliste:
Creature (25)
1 Herald of Anafenza
3 Mardu Hateblade
3 Tormented Hero
1 Bloodsoaked Champion
2 Chief of the Edge
2 Chief of the Scale
2 Seeker of the Way
3 Oreskos Swiftclaw
3 Mardu Skullhunter
1 Pain Seer
1 Mardu Hordechief
1 Herald of Torment
2 Timely Hordemate
Sorcery (1)
1 Rush of Battle
Instant (2)
1 Bile Blight
1 Silence the Believers
Artifact (1)
1 Spear of Heliod
Enchantment (7)
1 Spirit Bonds
2 Banishing Light
2 Raiders' Spoils
1 Dictate of Erebos
1 Dictate of Heliod
Land (24)
1 Caves of Koilos
4 Scoured Barrens
10 Plains
9 Swamp
Sideboard (15)
2 Despise
2 Solemn Offering
3 Glare of Heresy
3 Dark Betrayal
1 Drown in Sorrow
2 Tormod's Crypt
Do you Mardu? Khan you see yourself pillaging and plundering? Would you say you're a weekend and weekday warrior? Are you really, really into attacking?
Well then, the Khans of Tarkir Event Deck is for you! This Warrior-based white-black deck attacks hard and fast, outfitting the warrior clans of Tarkir with some of the most punishing weapons of Theros.
Vi køber som altid stort ind og kan tilbyde de laveste priser!
Husk at vi har gratis porto over 975,- DKK!
Som altid holder vi Pre-Release / Launch Party & Game Day Events når der kommer nye serier!
Det hele foregår i vores butik i Holbæk - til lavpris!
Se mere her!
Velkommen til Tarkir!
På tværs af denne verdens hårde landskaber findes kun endnu mere hærdede folk! De drager, som engang herskede, er blevet udryddet, og i deres sted eksisterer nu fem klaner, som hver især står for én af de værdier, som dragerne symboliserede, og som hver ledes af en storslået krigsherre kaldet en Khan:
- Abzan Houses (WBG) står for udholdenhed; deres symbol er dragens skæl og de ledes af khan'en Anafenza.
- Jeskai Way (URW) står for snedighed; deres symbol er dragens øje og de ledes af khan'en Narset.
- Sultai Brood (BGU) står for nådesløshed; deres symbol er dragens kæber og de ledes af khan'en Sidisi.
- Mardu Horde (RWB) står for fart; deres symbol er dragens vinger og de ledes af khan'en Zurgo Helmsmasher.
- Temur Frontier (GUR) står for vildskab; deres symbol er dragens klo og de ledes af khan'en Surrak Dragonclaw.
Tarkir er desuden kendt som hjemplan for Sarkhan Vol, der er dybt fascineret af drager, og som efter at have rejst på vidt og bredt af multiverset (en del i den onde drage Nicol Bolas' tjeneste) atter vender hjem. Men i hvor stor grad er han forandret af sine rejser? Vil han hævne khan'ernes udryddelse af dragerne, eller muligvis bringe drager tilbage til Tarkir? Og bringer han Nicol Bolas' skumle og indviklede planer med sig til de stridende klaner, eller drages han af en anden kraft - måske spøgelsesdragen Ugin?
Højdepunkter for Khans of Tarkir:
- Hver klan er tre farver, bestående af én farve i fokus, én af fokusfarvens "fjender" og én af fokusfarvens "allierede". F.eks. har Mardu-klanen fokus på rød, og inkluderer desuden hvid (en af røds fjender) og sort (en af røds allierede). En farve er allieret med de to farver, som er umiddelbart ved siden af den på bagsiden af ethvert Magic-kort, og dens fjender er de to resterende farver.
- De oprindelige fem fetchlande, der blev printet i Onslaught-serien, bliver reprintet i Khans of Tarkir!
- Alle klan-relaterede kort har watermarks, som tidligere set på f.eks. Guild-kortene i Ravnica-serierne!
- Abzan-klanens væsener med Outlast giver dig mulighed for at give dine væsener +1/+1 counters som en activated ability på din egen tur i stedet for at angribe med dem - og der medfølger ofte ekstra effekter!
- Jeskai-klanens væsener med Prowess belønner dig for at kaste noncreature spells ved at få +1/+1 counters!
- Sultai-klanens kort med den tilbagevendende evne Delve bliver billigere at kaste, hvis du exiler kort fra din graveyard. Ofrer du væsener eller discarder du kort tidligt i spillet, kan du overvælde modstanderen med mange spells på én gang senere!
- Mardu-klanens kort med den nye evne Raid har en ekstra effekt hvis du kaster dem efter at have angrebet, hvilket selvfølgelig belønner de mere aggressive decks, der har mulighed for at angribe oftere!
- Temur-klanens kort med Ferocious har en ekstra effekt hvis du kontrollerer et væsen med power 4 eller højere.
- Den gamle mechanic Morph vender tilbage! Hver klan har desuden sin egen mechanic (en evne med et nøgleord, der optræder på flere kort), og det er blevet afsløret, at Morph ikke er den eneste tilbagevendende mechanic!
- Og flere nyheder følger!
Følgende kort er fra Khans of Tarkir: