JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

SALE
Clearance
Ofte stillede spørgsmål:


Hvordan bruger jeg et gavekort?
  • På webshoppen: Læg produkter i indkøbskurven og gå til kassen som normalt.
    • Efter valg af forsendelsesmåde når du frem til Betalingsinformation. Under dit valg af betalingsmetode står der Har du en kode fra et gavekort?. Du skriver gavekortets kode i feltet her.
    • Gavekortets beløb vil automatisk blive brugt til at betale for bestillingen, inden du bliver bedt om at betale på andre måder.
    • Hvis gavekortets beløb er lavere end bestillingens totale pris, vil du blive bedt om at betale resten af bestillingens pris som normalt.
    • Hvis du ønsker at betale med mere end et gavekort, kan du skrive i kommentarfeltet at du ønsker at betale med flere gavekort, efterfulgt af de ekstra gavekorts koder. Vi retter manuelt betalingen til når vi behandler bestillingen.
  • I butikken: Gavekortet kan desuden benyttes i vores butiker på Ahlgade 10, 4300 Holbæk og Algade 36, 4000 Roskilde og Østergade 16, 4700 Næstved eller på Krebshuset på Ringstedvej 87, 4180 Sorø. Fremvis gavekortet til kassemedarbejderen ved betaling.
  • Hvis der er penge tilbage på gavekortet efter et køb, kan resten af beløbet bruges på et senere tidspunkt, ved samme metoder som ovenfor.

Hvilke typer fragt tilbyder i?
  • Brev (PostNord): Den billigste fragtmetode for mindre bestillinger, såsom enkeltkort eller et par booster packs. En forsendelse sendt som brev er hverken sporet eller forsikret, og kan have en længere leveringstid (normalt 1-5 dage). Breve sendes ikke nødvendigvis i kuverter, og vi pakker naturligvis forsvarligt ind!
  • QuickBrev (PostNord): Ligesom brevforsendelse, men når frem til destinationen inden for 1-2 hverdage.
  • Pakke uden omdeling (PostNord eller GLS): Forsendelsen er sporet og forsikret. Inden for 1-2 hverdage efter afsendelse kan bestillingen afhentes på et afhentningssted - hvis ikke du selv vælger et afhentningssted, vælger PostNord/GLS et sted i nærheden af leveringsadressen.
  • Pakke med omdeling (PostNord eller GLS): Forsendelsen er sporet og forsikret. Inden for 1-2 hverdage efter afsendelse vil PostNord eller GLS forsøge at udlevere forsendelsen til leveringsadressen. Hvis dette ikke er muligt (fx hvis ingen er hjemme), kan forsendelsen afhentes inden for 1-2 hverdage på et afhentningssted i nærheden af leveringsadressen, valgt af PostNord/GLS.
  • Pakke med levering til arbejdsplads (GLS): Hvis du har valgt en virksomhedsadresse som leveringsadresse, kan du benytte denne fragtmetode - den har samme fordele som pakkepost med omdeling, men er langt billigere.

I hvilken stand er jeres enkeltkort og andre varer?
- Enkeltkort er i standen "Near Mint" medmindre andet er angivet i navnet.
- Andre varer vi sælger er nye, ubrugte og med ubrudt emballage.
- I særtilfælde kan varer være nedsat på grund af brugt eller beskadiget stand. Dette vil være angivet i produktets navn.

Hvordan kan jeg få mine kort gradet?
Vi tilbyder hjælp til at få dine kort gradet hos Cardmarket Grading - du kan læse mere ved at klikke her.

Hvis jeg køber et produkt, får jeg så præcist det der er på billedet?
I langt de fleste tilfælde vil svaret være "ja".
Billeder på webshoppen er dog oftest modtaget fra producenter eller leverandører, så vær opmærksom på følgende:
- Grafik: Nogle billeder er kun logoer eller midlertidige billeder (placeholders), og viser ikke et egentligt produkt.
- Opdateringer: Der kan opstå ændringer af et produkts udseende fra vi lægger et billede op på webshoppen til vi modtager det, eksempelvis fordi indpakningen på et brætspil bliver opdateret.
- Varianter: Nogle billeder viser kun en enkelt variant af et produkt, og andre billeder viser flere varianter af samme produkt. Medmindre andet er angivet, sender vi det antal produkter som er bestilt.
- Tilbehør: Nogle billeder viser tilbehør der ikke medfølger.
- Edition: Nogle kort til visse kortspil findes både i en "1st Edition" og i en almindelig eller "unlimited"-variant. Hvis der er garanti for en bestemt version, skriver vi det i navnet eller beskrivelsen - ellers sender vi dig den version der er lettest tilgængelig så du sparer den ekstra ventetid!
Hvis du absolut skal bruge et kort i en bestemt version, så send os en e-mail om sagen! Så kan vi undersøge muligheden for at få kortet hjem i den ønskede version, og lægger det op som et separat produkt på webshoppen hvis det er muligt!

Hvad er lagerstatus og leveringstid?
Vi bestræber os på at få afsendt alle bestillinger inden for 1-10 dage efter modtaget betaling, de fleste bestillinger leveres inden for 1-2 hverdage af afsendelsen!
Bestillinger kan have længere leveringstid, dette kan skyldes at vi ikke lagerfører 100% af vores sortiment, hvilket muliggør vores lave priser og store udvalg!
Vi har et stort lager - konceptet på Kelz0r.dk er således, dog, at vi har ingen lagerstatus har, og derfor ikke kan garantere at alle produkter kan leveres (Det sker dog kun sjældent at vi ikke kan levere!) Netop derfor kan vi tilbyde de gode priser og det store udvalg!

Kan jeg tilføje flere produkter til en eksisterende bestilling?
Ja, du kan gøre det sådan her:
  1. Lav en ny bestilling, og vælg “kombineret forsendelse” som leveringsmetode, så fragten koster 0 kroner.
  2. I vores kommentarfelt ved tjek-ud skriver du at du gerne vil tilføje bestillingen her til en tidligere bestilling, og du skriver bestillingsnummeret på den tidligere bestilling.
    Så sørger vi for resten :)
  3. Kontakt os (helst pr. e-mail) når den nye bestilling er lavet så vi ved at den er på plads og ikke får sendt nogle af de tidligere ved en fejl :)
Hvis du allerede har valgt brevpost i din første bestilling, vil det nogle gange koste ekstra hvis der tilføjes større produkter - i så fald kontakter vi dig hvis det bliver relevant!

PS: En opdatering om afsendt bestilling vil indeholde en faktura med produkterne til netop den bestilling. Faktura for evt. kombinerede bestillinger kan findes separat - hvis du har en brugerkonto hos os, kan du altid logge ind på webshoppen og gå ind under "Mine Bestillinger" for at finde faktura for hver af dine bestillinger hos os.

Hvorfor er nogle priser overstregede? Er alle produkter på udsalg?
- Hvis et produkt har to priser, hvoraf den ene ("normalprisen") er overstreget, betyder det som udgangspunkt at vores pris på webshoppen er lavere end den vejledende udsalgspris. Varen er ikke nødvendigvis på udsalg blot fordi den ene pris er streget over.
- Hvis der står *Udsalg* i navnet på et produkt, er det på udsalg - ellers ikke. De fleste varer, der er på udsalg, er på lager - men der kan forekomme lagerfejl, der er ingen garanti for at vi kan levere større antal, og prisen gælder kun så længe lager haves.
- Enkelte varer kan have mængderabat - denne vil være angivet nederst i produktets beskrivelse.

Hvornår har i åbent?
Krebshuset i Sorø (med vores kontor) har åbent mandag-fredag 10-17.30, lørdag 10-16 og søndag 10-14.
Butikken i Holbæk har åbent mandag-fredag 10-17.30 og lørdag 10-16.
Butikken i Roskilde har åbent mandag-fredag 10-18.00 og lørdag 10-16.
Butikken i Næstved har åbent mandag-fredag 10-18.00 og lørdag 10-15.

Kan jeg gemme en indkøbskurv som ønskeliste og dele den med mine venner?
Ja det kan du!
  1. Tilføj de produkter til din nuværende indkøbskurv som du vil gemme.
  2. Gå ind under "Min Konto" på Kelz0r.dk.
  3. Nederst finder du "Gemte indkøbskurve/ønskelister" - tryk på knappen "Gem din nuværende indkøbskurv".
  4. Giv din indkøbskurv et navn, og tryk på knappen "Gem indkøbskurv".
  5. Din indkøbskurv er nu gemt! Hvis du trykker på "Vis varer i indkøbskurv", kan du se indholdet - og knappen "Del Med Venner" giver dig en URL som andre kan følge for at se indholdet i indkøbskurven.
Hvis du ønsker at slette en gemt indkøbskurv, kan du gøre det ved at flytte indholdet ind i din nuværende indkøbskurv, hvorefter du fjerner produkterne fra kurven.

Afholder i turneringer og andre events?
Ja!
Du kan finde en oversigt over vores events her: Events

Hvilke varer kan blive sendt elektronisk?
Følgende varer kan blive sendt elektronisk:
- Gavekort: Hvert af vores gavekort har en unik kode, som kan bruges selv hvis man ikke har et fysisk gavekort. Se ovenfor for mere information om brug af gavekort.
- Kodekort til Pokemon Trading Card Game Online: Kodekort til Pokemon TCGO har både en alfanumerisk kode (bestående af tal, bogstaver og bindestreger) og en QR-kode. Vi kan sende den alfanumeriske kode, men ikke QR-koden.
- Loot-kort til World of Warcraft: Loot-kort til World of Warcraft har koder som kan bruges til at opnå bestemte genstande i videospillet. Vi kan skrabe feltet og sende koden elektronisk over email.
Hvis du er interesseret i at få noget af ovenstående tilsendt elektronisk som del af en bestilling, må du meget gerne skrive dette i kommentarfeltet når du lægger bestillingen!
Hvis bestillingen udelukkende består af koder der skal sendes elektronisk, kan du vælge "Afhentet" som fragtmetode, så du ikke betaler for porto (eftersom vi ikke sender noget fysisk).
Hvis du ikke noterer at koden/koderne ønskes tilsendt elektronisk, vil vi behandle bestillingen normalt, og enten sende produkterne med posten eller lægge dem klar til afhentning, alt efter hvad du har valgt.

Køber i brugte kort og samlinger?
Ja! Klik her for at læse mere.

Kan man betale med EAN på webshoppen?
Ja!
Hvis du handler på vegne af det offentlige eller en virksomhed der har et 13-cifret EAN-nummer, kan du benytte dette ved betaling af bestillinger hos os.
Så længe du er logget ind med en brugerkonto der har et EAN-nummer tilknyttet, kan du vælge EAN-betaling som betalingsmetode når du går til kassen. Du kan tilknytte et EAN-nummer til din brugerkonto med en af følgende metoder:
  1. Når du opretter brugerkontoen, skal feltet til EAN-nummer være udfyldt med et gyldigt EAN-nummer
  2. Hvis din brugerkonto allerede er oprettet, og du ønsker at tilføje et EAN-nummer, bedes du sende os en email om sagen.
Når du lægger en bestilling hos os der betales med EAN-betaling, gælder følgende særlige vilkår:
  • Ved behandling af bestillingen kontrollerer vi at EAN-nummeret og leveringsadressen er gyldige, og gennemfører bestillingen hvis informationerne passer.
  • Vi kan kun sende bestillingen til en erhvervsadresse som vi kan bekræfte tilhører det oplyste EAN-nummer. Pakkepost uden omdeling er altså ikke mulig, men pakkepost med omdeling og pakkepost til erhvervsadresse er begge mulige.


Er en brugerkonto på Kelz0r.dk gratis?
Ja, det er gratis at have en brugerkonto - en konto eksisterer for at gemme adresser, holde styr på bestillinger, og gemme indkøbskurve til senere brug.

Gemmer i mine betalingsoplysninger?
Nej, vi hverken gemmer eller lagrer betalingsoplysninger, og har ikke adgang til de oplysninger du skriver ind under betaling.

Hvordan behandler i mine personlige oplysninger?
Klik her for at læse mere om vores Privatlivspolitik.
Søg på Kelz0r.dk
Avanceret søgning
eller
Multisøgning
(Flere ting på en gang)
Producenter & Serier

    0 Varer

Vi Accepterer
Info

Fri fragt ved 975 DKK

Generelle Fragtpriser:
Breve fra 15,- kroner
Pakker fra 44,95 kroner

Krebshuset (Sorø):
Åbent man-fre: 10-17.30
Åbent lør: 10-16
Åbent søn: 10-14

Hack'n'Slash (Kelz0r Holbæk):
Åbent man-fre: 10-17.30
Åbent lør: 10-16

Kelz0r Roskilde:
Åbent man-fre: 10-18.00
Åbent lør: 10-16
Åbent første søndag i måneden: 10-15

Kelz0r Næstved:
Åbent man-fre: 10-18.00
Åbent lør: 10-16

Læs mere om events hos os her:
Events

Global Fragt